Megapolis.DocNet Електронний документообіг – InBase

Гнучкий інструмент для оптимізації бізнес-процесів.

  • Підготовка, погодження та реєстрація документів
  • Моніторинг та контроль виконання завдань
  • Повідомлення і нагадування
  • Робота з документами в offline менеджері
  • Автоматизація бізнес-процесів
  • Управління договорами та довіреностями
  • Автоматизація процесів опрацювання звернень громадян
  • Конструктор звітів та аналітика
  • Гнучкий пошук
  • Електронний архів
  • Експедиція документів
  • Ведення організаційної структури та штатного розкладу

Функціонально

сучасне

українське

рішення

що підтримує повний життєвий цикл управління документами, від підготовки проектів документів до їх зберігання в електронному архиві.

Замовити презентацію

Електронний документообіг

Створений на інноваційній платформі UnityBase

Що дає бізнесу

впровадження   пропонованого рішення?

Якісно новий рівень автоматизації управлінського документообігу, підвищення прозорості процесів розробки і обробки документів з можливістю контролю їх виконання на будь-якому етапі.

Значне зменшення строків підготовки та виконання документів, зменшення кількості «втрачених» документів.

Уніфікація документів організації.

Створення та автоматична підтримка бази нормативних і розпорядчих документів.

Забезпечення високого рівня надійності і продуктивності.

Можливість інтеграції з іншими рішеннями, що формують єдине інформаційне середовище організації.

Скорочення витрат на апаратно-технічне забезпечення при збільшенні кількості користувачів або обсягу документів.

Накопичення корпоративних знань, забезпечення швидкого навчання і взаємозамінності співробітників.

Підвищення безпеки корпоративної інформації.

Виключення витрат на папір і супутні матеріали.

Наші користувачі

Висока продуктивність. Можливість одночасної роботи тисяч користувачів.

Сучасний, зручний інтерфейс.

Набір готових інструментів для вирішення типових задач.

Повноцінна робота через Інтернет браузер.

Мобільний додаток для керівників і менеджерів компаній.

Централізоване зберігання документів в необмеженій кількості.

Відкритий код та АРІ для швидкої інтеграції з іншими системами.

Підтримка хмарних технологій.

Захист інформації, криптування даних, інтеграція з blockchain.

Підвищення швидкості обробки документів.

Зменшення кількості рутинних операцій, у тому числі пов’язаних з пошуком необхідного документа

Вирішення  проблеми координації діяльності співробітників і підрозділів.

Своєчасне та об’єктивне інформування керівництва про стан документів та хід їх обробки.

Можливість роботи в ОС Linux, LibraOfice, OnlyOffice та з вбудованим редактором.

Повнофункціональний web-клієнт.

Сканування і розпізнавання документів.

QR-код та штрих-кодування документів.

Підтримка OnlyOffice, LibreOffice, MS Office, вбудований генератор шаблонів.

Забезпечення високого ступеня безпеки та захисту інформації.

Підтримка СУБД: MSSQL, Oracle, PostgreSQL, MySQL.

Підтримка ОС Linux/Unix,  Microsoft.

Підтримка паралельного використання ЕЦП українських АСЦК та ЕЦП RSA

Автоматизація  роботи територіально-розподіленої  структури.

Власний центр обміну документами (інтеграція з СЕВ ОВВ).

Вбудоване сховище документів.

Візуальний конструктор бізнес-процесів на базі Camunda BPM.

Додаткові  можливості

безпечно

якісно

сучасно