Функціонально
що підтримує повний життєвий цикл управління документами, від підготовки проектів документів до їх зберігання в електронному архиві.
Замовити презентацію
Створений на інноваційній платформі UnityBase
Якісно новий рівень автоматизації управлінського документообігу, підвищення прозорості процесів розробки і обробки документів з можливістю контролю їх виконання на будь-якому етапі.
Значне зменшення строків підготовки та виконання документів, зменшення кількості «втрачених» документів.
Уніфікація документів організації.
Створення та автоматична підтримка бази нормативних і розпорядчих документів.
Забезпечення високого рівня надійності і продуктивності.
Можливість інтеграції з іншими рішеннями, що формують єдине інформаційне середовище організації.
Скорочення витрат на апаратно-технічне забезпечення при збільшенні кількості користувачів або обсягу документів.
Накопичення корпоративних знань, забезпечення швидкого навчання і взаємозамінності співробітників.
Підвищення безпеки корпоративної інформації.
Виключення витрат на папір і супутні матеріали.
Висока продуктивність. Можливість одночасної роботи тисяч користувачів.
Сучасний, зручний інтерфейс.
Набір готових інструментів для вирішення типових задач.
Повноцінна робота через Інтернет браузер.
Мобільний додаток для керівників і менеджерів компаній.
Централізоване зберігання документів в необмеженій кількості.
Відкритий код та АРІ для швидкої інтеграції з іншими системами.
Підтримка хмарних технологій.
Захист інформації, криптування даних, інтеграція з blockchain.
Підвищення швидкості обробки документів.
Зменшення кількості рутинних операцій, у тому числі пов’язаних з пошуком необхідного документа
Вирішення проблеми координації діяльності співробітників і підрозділів.
Своєчасне та об’єктивне інформування керівництва про стан документів та хід їх обробки.
Можливість роботи в ОС Linux, LibraOfice, OnlyOffice та з вбудованим редактором.
Повнофункціональний web-клієнт.
Сканування і розпізнавання документів.
QR-код та штрих-кодування документів.
Підтримка OnlyOffice, LibreOffice, MS Office, вбудований генератор шаблонів.
Забезпечення високого ступеня безпеки та захисту інформації.
Підтримка СУБД: MSSQL, Oracle, PostgreSQL, MySQL.
Підтримка ОС Linux/Unix, Microsoft.
Підтримка паралельного використання ЕЦП українських АСЦК та ЕЦП RSA
Автоматизація роботи територіально-розподіленої структури.
Власний центр обміну документами (інтеграція з СЕВ ОВВ).
Вбудоване сховище документів.
Візуальний конструктор бізнес-процесів на базі Camunda BPM.
Додаткові можливості
безпечно
якісно
сучасно